hoe maak je pets sterker en hoe vind je er zo veel mogelijk?

Plaats reactie
Catwoman
Site Admin
Berichten: 662
Lid geworden op: 26-12-2010 13:10

hoe maak je pets sterker en hoe vind je er zo veel mogelijk?

Bericht door Catwoman » 16-05-2016 11:05

tip 1:
[color=yellow]het is nuttiger om één pet veel levels op te hogen dan veel pets minder levels. [/color]
nut 1:Je kan je habitataanval maar met 1 pet doen, dus door 1 pet op te hogen zal die sterker zijn, dan wanneer je meerdere pets een beetje ophoogt.
nut 2:Ook in zwaardaanvallen ben je sterker met 1 hoge pet dan meerdere iets lage pets, die opgeteld even veel levels zijn. dus zal je eerder winnen en meer fruit vinden.

tip 2:
[color=yellow]zorg dat je zo veel mogelijk pets hebt, dus speel zowel overdag (tussen 6 en 18 uur) als 's nachts tussen (18 en 6 uur).[/color] Sommige pets kun je namelijk alleen overdag vinden, andere alleen 's nachts.
nut 1: je eigen attributen zijn hoger
nut 2: de attributen van je pets worden ook 5% hoger met elk extra pet van hetzelfde element.
Dus hoe meer pets je van een element hebt, hoe sterker je pets van dat element, hoe meer kans je hebt in de habitat aanvallen dat je een nieuw pet verkend en dus hoe meer dieren je kan vinden. ook in de zwaardaanvallen zijn je pets dus sterker, zodat je eerder zal winnen en meer fruit zal vinden om je pets te voeren. (snap je het nog? :-P )

tip 3:
[color=yellow]zorg dat je schatkamer hoog genoeg is, zodat je voldoende plek hebt in je rugzak [/color] om fruit wat je die dag niet kan voeren voor de volgende dag te bewaren.

tip 4:
[color=yellow]kijk bij de zwaardgevechten hoeveel pets je tegenstander heeft.[/color] hierdoor kan je een inschatting maken wat je minimaal nodig hebt om ze te verslaan, zodat je je sterkere elementen kan bewaren voor volgende zwaardaanvallen, met mogelijk sterkere tegenstanders.
Uitleg hoe ik werk: van het totaal level van mijn tegenstander (bijv 40) trek ik het aantal pets wat die tegenstander heeft af -1 (dus als hij 6 pets heeft, trek ik 5 af van de 40) zijn sterkste pet kan dus maximaal level 35 zijn.
Voor het element wat ik ertegen in zet kijk ik vooral naar het level van mijn sterkste pet van dat element. de meeste mensen levelen niet maar 1 pet. Dus de kans ik groot dat ik win als mijn hoogste pet ook 35 is.

tip 5:
[color=yellow]speel zo veel mogelijk opdrachten waarbij je niet van tevoren weet dat je iets zal vinden. [/color] alleen in deze opdrachten heb je kans fruit of eieren te vinden.

tip 6:
[color=yellow]sleep je eieren meteen naar je pets.[/color] zo voorkom je dat je meerdere keren hetzelfde ei vind.
als je thuis op de beste plaats wilt zitten, moet je eerst de kat verplaatsen

Galileo
Berichten: 73
Lid geworden op: 05-04-2011 02:56

Hogere Pets zijn sterker bij gelijk level

Bericht door Galileo » 16-05-2016 13:39

[color=yellow]Hogere Pets zijn sterker bij gelijk level... en worden sneller sterker met fruit[/color]

Het is dus wel verstandig om als je eerst bijvoorbeeld de 3e Pet flink heb verhoogd, en je hebt vervolgens er een aantal Pets bij gekregen, om dan bijvoorbeeld de over te gaan naar bijvoorbeeld de 8e Pet..

Je zal dan zien dat deze 8e veel minder fruit nodig heeft om even sterk te worden als de 3e Pet

Bijvoorbeeld 2 Shadow Pets vergeleken

3e Pet level 63

kracht 1036
Handigheid 518
intel 518
conditie 1036
geluk 777

9e Pet level 34

kracht 589
handigheid 1181
intel 589
conditie 1181
geluk 897


Je ziet dus dat de onderste al sterker is en dat hij een veel lager level heeft.. Heeft dus veel minder fruit gekost[color=yellow][/color]

Plaats reactie

Terug naar “Pets”